Różowa bluzka hand made i pomarańczowa Furla Candy Bag

https://doganiammotyle.blogspot.com/2018/07/rozowa-bluzka-hand-made-i-pomaranczowa.html
Tego nie da się ukryć, lubię róż. Więc gdy zobaczyłam materiał w tak ślicznym odcieniu, nie mogłam go zostawić w sklepie. Znacie przecież to uczucie, gdy coś mruga do was i krzyczy: zabierz mnie, zabierz mnie do domu!
Tym bardziej, że w domu czekały na niego nici w idealnie dobranym kolorze. Jak na fankę różu przystało, miałam na stanie.  Z zakupionego kawałka powstała ta bluzka z rękawkiem i druga bez rękawów.


 bluzka - uszyłam sobie
torebka - Furla Candy Bag
spódnca - second hand + skracanie
bransoletka - Pandora, po za złotym i różowym charmsem

szminka - Inglot 423



, , , , , , , , , , , ,

4 komentarze:

  1. bluzka jest świetna, ale torebka mi tu nie pasuje. Moze dlatego ze nie lubię polaczenia różu z pomarańcza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz przepięknie, szkoda, że nie ma nóg.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie da się też ukryć że i róż lubi Ciebie :) Odcienie różu mogą dodać jak i ująć naturalnego uroku. Ty aż lśnisz w tym kolorze, dlatego wcale nie dziwię się, że postanowiłaś go kupić i "wykorzystać" do ostatniego kawałeczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor torebki i szminki jest po prostu idealnym połączeniem ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za komentarze :)

Inspiracje - zobacz na Ceneo.pl
Copyright © Doganiam Motyle , Blogger